Valmennus alkaa 9.1.2023 -PAIKKOJA RAJOITETUSTI-

Koodi113 on 10 viikon rasvanpolttovalmennus, johon kuuluu harjoitusohjelma ja sinulle henkilökohtaisesti räätälöitävät ravinto-ohjeet. Rasvanpolttojakson päätteeksi saat veloituksetta 1kk ylläpitovalmennuksen, jonka avulla tuloksista tehdään pysyviä.

Tämä valmennus on suunnattu tavoitteellisille ja motivoituneille ihmisille, jotka haluavat kiinteytyä ja vähentää rasvaa kehossaan sekä saavuttaa energisemmän mielen ja vahvemman itsetunnon. Sinun ei tarvitse olla huippukunnossa osallistuaksesi tähän valmennukseen, mutta kuntosaliharjoittelun perusteiden tulisi olla sinulle entuudestaan tuttuja.

Ravitsemus on tärkein painonhallinnan elementti! Tässä valmennuksessa otamme huomioon henkilökohtaisen tilanteesi sekä tavoitteesi ja teemme sinulle henkilökohtaisen ravitsemussuunnitelman. Suunnitelman teho perustuu rasvanpolton kannalta oikein mitoitettuun energiamäärään ja ravintoaineiden välisiin suhteisiin, ja suunnitelmaa päivitetään edistymisesi mukaan. Rasvanpolttoa tehostetaan Koodi113-menetelmällä, joka tuo ohjelmaan vaihtelevuutta ja pitää aineenvaihdunnan käynnissä.

Kehosi tarvitsee kiinteytyäkseen riittävästi monipuolista liikuntaa! Voit treenata rasvanpolttoa edistävällä ohjelmalla tavoitteidesi ja aikataulujesi mukaan 3-5 kertaa viikossa. Lihaskuntoa kehittävät harjoitteet teet kuntosalilla, mutta aerobiset harjoitteet voit tehdä myös ulkona kävellen, lenkkeillen tai vaikkapa hiihtäen.
Trainda-valmennusalusta kulkee kätevästi matkapuhelimessasi ja sieltä löydät kaikki valmennusmateriaalit, harjoitusohjelmat, liikkeiden opastusvideot, luennot sekä viikkovideot, joissa vastaan tulleisiin kysymyksiin.
Sinulle henkilökohtaisesti räätälöitävät ravinto-ohjelmat toimitetaan sinulle sähköpostitse.

Valmentaja

Jessica Reiman

Kun ruokavalio on kunnossa, treenit ja muu elämä sujuvat energisesti ja olo on ihanan raikas. Turvotus häviää, vatsa toimii, iho on kirkas ja rasva palaa.

Tehokas rasvanpoltto­valmennus, jossa

Tässä valmennuksessa ei ole

Mitä valmennus sisältää:

Kuntoni olen tehnyt Koodi113-menetelmää hyödyntäen.

Yleiset kysymykset

Jos haluat polttaa rasvaa terveellisellä sekä kestävällä tavalla, on tämä oikea valmennus sinulle. Ravinto-ohjelma tehdään sinulle henkilökohtaisesti, jolloin ravinto-aineiden suhteet ja määrät mahdollistavat korkean toimintakyvyn ja elämästä nauttimisen koko valmennuksen ajan.

Päätät itse kuinka monta treeniä viikossa teet ja samalla sen, kuinka kovaa treenaat. Sinun ei siis tarvitse olla huippukunnossa vaan voit edetä oman edistymisesi mukaan. Samalla kun poltamme rasvaa parannamme myös suorituskykyäsi. Kaikista liikkeistä on lisäksi opastusvideot, joista näet liikkeiden suoritustekniikat.

Emme pyri maksimoimaan painonpudotusta, vaan rasvanpolttoa. Nämä kaksi ovat eri asiaa. Rasvanpoltossa pyrimme vähentämään rasvaa kehostasi sekä suojelemaan ja kehittämään lihaksistoasi. Painonpudottamisessa taas pyritään mahdollisimman suureen painonpudottamiseen ja silloin menetetään myös lihaksistoa, ja sitä pyrimme kaikin tavoin välttelemään. Paino tippuu tässäkin valmennuksessa, mutta kilomäärää on etukäteen mahdotonta sanoa, koska siihen vaikuttaa valtavasti esim. lähtötilanteesi.

Tuloksia alkaa tulla heti, kun ilmoittaudut valmennukseen. Silloin olet päättänyt tehdä nykyiseen tilanteeseesi muutoksen ja se on ensimmäinen sekä tärkein askel. Positiivisia muutoksia mielessä, kehossa ja energiatasoissa alkaa yleensä näkyä muutaman viikon jälkeen. Peilistä muutoksia alkaa havaita noin kuukauden päästä ja kuudennen viikon kohdalla alkavat vaatteet tuntua löysemmiltä ja mahdollinen kasvojen turvotus on jo huomattavasti vähäisempää. Valmennuksen lopussa näet selvän muutoksen kehosi koostumuksessa!

Tietenkin kannattaa ja sitä suuremmalla syyllä! Jokainen päivä kohti parempaa oloa ja mieltä on merkityksellinen. Sinä voit itse päättää haluatko noudattaa lomalla valmennusta kokonaan, osittain tai sitten keskittyä pelkästään lomailuun. Joka tapauksessa valmennusohjelma on avoinna 2 viikkoa virallisen päättymisen jälkeen, joten et menetä mitään.

Valitettavasti emme ota vastaan liikuntaetuuksia.

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista, mutta ”tavalliset” sairastumiset eivät haittaa, koska valmennusohjelma on avoinna 2 viikkoa virallisen päättymisen jälkeen. Pieni tauko ei siis haittaa ja muista että sairaana ei saa koskaan treenata! Pienet tauot eivät tätä projektia kaada!

Koodi113 ei ole pika-dieetti, se on nykyään pysyvä osa arkeani.

Ravintoon liittyvät kysymykset

Ajoittainen ja kestettävissä oleva pieni näläntunne kertoo siitä, että kehossasi tapahtuu niitä muutoksia, joita olet tullut hakemaan. Henkilökohtaisen ravinto-ohjelman avulla asetamme energiamääräsi tasolle, joka lisää toimintakykyäsi sekä energiaasi ilman nääntymistä. Yleisin virhe rasvanpoltossa on asettaa energiamäärä liian alas, jolloin projekti jää kesken. Vain sellainen ravinto-ohjelma toimii, josta pystyy pitämään kiinni.

Laskemme sinun henkilökohtaisen energiatarpeesi aktiivisuutesi ja kehosi nykytilanteen mukaisesti. Käymme läpi tavoitteesi ja näiden perusteella sinulle lasketaan sellainen energiamäärä ja ravintoaineiden suhde, joilla rasvanpoltto käynnistetään. Jos sinulle vain sopii, niin tekemistäni helpottaa kovasti, jos lähetät minulle kuvat lähtötilanteestasi. Sanotaan, että kuvat kertovat enemmän kuin 1000 sanaa ja valmentamisessa se pitää kyllä paikkansa. Valmennuksen puolessa välissä etenemistä tarkastellaan uudestaan ja katsotaan tarvitaanko ravinto-ohjelmaan millaisia muutoksia. Valmennukseen päätteeksi saat ohjeet siihen kuinka syödä valmennuksen jälkeen, jotta tuloksista tulisi pysyviä vaikka energiamäärä lisääntyykin. Kommunikointimme tapahtuu sähköpostitse ja kaikki viestit jäävät vain meidän väliseksi. 

Valmennuksessa opit miten sinun tulee syödä polttaaksesi rasvaa, jolloin alat vaistomaisesti tekemään parempia valintoja lounaslinjastolla tai pyytämään tarjoilijalta asioita, jotka vievät sinua kohti tavoitteitasi. Jos haluat olla varma siitä, että syöt tarkalleen tekemäni ohjeen mukaisesti niin silloin on helpompaa, jos otat eväät töihin mukaan.

Aamu- ja iltapalojen lisäksi minulla menee ruokien valmistamiseen noin 20 minuuttia päivässä. Teen yleensä ruuat kahdeksi tai kolmeksi päiväksi kerralla kuntoon, joka helpottaa elämää ja vähentää ruokien valmistamiseen käyttämääni aikaa. Minusta tuo on aika pieni ajallinen panostus, kun muistaa sen, että ravitsemus on rasvanpoltossa tärkein elementti.

Kyllä, ruokavaliosta löytyy lihaton vaihtoehto, eli valmennus sopii seka- tai kasvisruokavaliota noudattavalle. Valmennukseen ei kuitenkaan valitettavasti kuulu täysin vegaani ruokavalio.

Minä en missään nimessä ottaisi vaan juhlistaisin häitä ihan normaaliin tapaan. Tietenkin sielläkin voi tehdä fiksumpia valintoja, mutta yksittäinen ns. ohisyönti ei tätä projektia kaada. Itseasiassa pidämme muutenkin valmennuksen aikana muutaman päivän, jolloin voi ottaa rennosti. Tuon päivän voit toki viettää vaikka tuolla häissä.

Nämä luonnollisesti huomioidaan ja muutenkin syöt valmennuksessa vain sellaisia ravintoaineita, joista sinä pidät.

En suosittele valmennusta raskaana oleville.

Treenaamiseen liittyvät kysymykset

Jokainen treenaa oman edistymisensä mukaisesti ja niin usein kuin se itselle sopii. Parhaan tuloksen saavuttamiseksi kannattaa kuitenkin pyrkiä treeneissä olemaan aina paras versio itsestään ja ylittämään itsensä. Aina se ei tietenkään onnistu, mutta kun tekee parhaansa niin se riittää. Tämä tuo mukanaan myös onnistumisen tunnetta ja hyvää fiilistä! Tulemme keskittymään valmennuksessa paljon myös palautumiseen, jota emme koskaan saa unohtaa!

Jokaisesta liikkeestä on opastusvideot, joten tästä ei kannata huolehtia. En ota ohjelmiin sellaisia liikkeitä, joiden tiedän valmennustaustani kautta olevan useimmille teknisesti tai liikkuvuuden kannalta liian haastavia.

Kyllä. Verkkovalmennuksissani on ihmisiä ympärivuoden, joten valitsen mukaan sellaisia liikkeitä, joihin yleensä löytyy välineet ja laitteet ihan tavallisilta kuntosaleilta.

Kannattaa ehdottomasti, mutta silloin et saa valmennuksesta parasta hyötyä. Pohdi ja suunnittele aikatauluasi vielä oikein ajatuksella, josko sieltä löytyisi edes lyhyempikin hetki kolmannelle kuntosalitreenille.

Tässä valmennuksessa ei ole kotitreenejä, joilla voisi korvata kuntosalilla tapahtuvat lihaskuntoharjoitteet. Mikäli sinulta kuitenkin löytyy omat ohjelmat niin kotitreenitkin sopivat hyvin. Voit toki myös ottaa kotitreenit Pöhinä-valmennustani, josta löytyy lähes sata kotitreeniä lihaskunnon parantamiseen.

Liity mukaan ja
osta valmennus!

Verkkovalmen­nustemme alusta on Trainda